Lauryn Hill - Cant Take My Eyes Off Of You

You're just too good to be true.(true)
Can't take my eyes off of you.(you)
You'd be like heaven to touch.
I wanna hold you so much.( hold you so much)
At long last love has arrived.
And I thank God I'm alive.
You're just too good to be true.
Can't take my eyes off of you.

Pardon the way that I stare,( the way that i stare)
There's nothing else to compare,
The sight of you leaves me weak,
There are no words left to speak,( words left to speak)
But if you feel like I feel,
Please let me know that it's real,
You're just too good to be true,
Can't take my eyes off of you,
(musical break)

I need you baby. if its quite alright,
I need you baby to warm my lonely nights,
I love you baby. Trust in me when I say okay,(it's okay)
Oh pretty baby, don't let me down I pray,
Oh pretty baby, now that I found you, stay,
And let me love you,
oh baby let me love you. oh baby

(key change)
You're just too good to be true,
Can't take my eyes off of you,
You'd be like heaven to touch,
I wanna hold you so much,(hold you so much)
At long last love has arrived,
And I thank God I'm alive,
You're just too good to be true,
Can't take my eyes off of you,

(musical break)

I need you baby, and if it's quite all right,
I need you baby to warm the lonely night,
I love you baby. Trust in me when I say it's okay

Oh pretty baby, don't let me down I pray,
Oh pretty baby, now that I found you, stay,
And let me love you, oh baby let me love you oh baby

I need you baby, if it's quite alright
I love you baby, you warm the lonely nights
I need you baby, trust in me when I say it's okay

(repeat and fades out)

---

怎樣的關係才稱得上是有緣份呢?慢慢的我開始發現到,所謂的緣份有時候並不是自然形成的,可能在那個時間,你遇見了他,而因為許許多多的因素而向他走近了一步,於是緣份就這樣誕生了,可能並沒有所謂「對的人」,只有「對的時間」罷了。

I need you baby, and if it's quite all right.

相信嗎,很多人都夢想著可以朝更大的財富前進,我當然也會買張彩券來一了發財夢,但比起來我相信錢財夠用就好,世界上還有很多更值得我們去花費精神的東西。這樣的態度連帶地影響我玩線上遊戲的方式,當大家都在努力升級打裝備的時候,我寧願一個人悠哉地做我一個人可以完成的事情,面對空盪盪的公會,朋友說你待在那兒幹麼,那公會已經沒前途了,但是這個公會才有回憶,我不是可以那麼長時間熱衷在一件事情上的人,這個公會曾讓我願意做了很多平時我不會做的事,待在這個公會,這份回憶才不會斷掉。生活孤孤單單地一個人,即使玩遊戲也是如此,縱然是個萬(?)人上線的線上遊戲。

時間總是浪費使用的我,朋友說我這樣子會沒前途,或許吧,在這間小小的補習班沒有什麼升遷,也沒有什麼加薪,日復一日地和學生們泡在一起,自己的學識也停留在一樣的階段,領著剛好的薪水,在在說明沒前途的我,但我真的很喜歡學生們,我喜歡逗弄他們,我喜歡看著他們日漸變成我期待的樣子,我喜歡他們信任我的樣子,我說過的,人在這個世界上都只是數億分之一而已,學生們讓我覺得自己的數億分之一是有存在感的,因為彼此之間一個個小小的點,透過時間的相處,慢慢牽起一條條的直線,組成了一道只屬於彼此的面。

這些都是我所相信而奉行著的生存之道,或許有一天可以有人懂。:)

Oh pretty baby, don't let me down I pray.

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 cgp0815 的頭像
    cgp0815

    Dreamwalker

    cgp0815 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()